کجایی؟
تاريخ : سه شنبه 8 مرداد 1392 | 6:45 PM | نويسنده : حدیثه

درقید غمم،خاطرآزاد کجایی؟

تنگ است دلم،قوت فریاد کجایی؟

با آنکه ز ما یاد نکردی...

ای آنکه نرفتی دمی از یاد،کجایی؟

 

 



نظرات شما عزیزان:

abolfazl.h
ساعت2:46---11 مرداد 1392
من اون گوشی اولی رو میخوام به بقیه چیزاش کار ندارم
پاسخ:تنها کمکی که ازدستم بر میاد اینه که بگم "میتونی بری بخریش عزیزم،واقعأگوشی قشنگیه!"


playful girl
ساعت0:34---11 مرداد 1392
ممنون بهم سر زدی حدیثه جووونم.من لینکت کردم تو هم دوست داشتی بلینک منو

Miss Blair
ساعت21:08---9 مرداد 1392
are kheily ghashang bood


shahla
ساعت22:10---8 مرداد 1392
سلام حدیثه جون خوبی؟

ممنون که بهم سر زده بودی بازم بیا خوشحال میشم.لینک نکرده بودی خودم لینکیدم
پاسخ:سلام عزیزم.خوواهش میکنم گلم.چشم حتمأمیام بازم.ممنون عزیزم.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: