خدا
تاريخ : یک شنبه 20 مرداد 1392 | 5:54 PM | نويسنده : حدیثه

من خدایی دارم که در این نزذیکی ست

نه در آن بالاها

مهربان،خوب،قشنگ

چهره اش نورانی ست

گاهگاهی سخنی می گوید

با دل کوچک من

ساده تر از سخن ساده ی من

او مرا می فهمد

او مرا می خواند،او مرا می خواهد...



نظرات شما عزیزان:

psyiran
ساعت14:55---31 مرداد 1392
خیلی زیبا بود لذت بردم

sherlock
ساعت13:52---24 مرداد 1392
salam duste aziz

up am

age vaqt kardi ye sari ham be man bezan
پاسخ:سلام.چشم حتمأمیام.


هرز نوشته ی دختر روانی
ساعت17:49---23 مرداد 1392
خوشبحالت
هه
پروردگارِ من٬ چند وقتیه ک به خواب رفته ...!

به خدایِ بیدارت بگو:

مرگ می خواهم! می دی ...؟!


SABA
ساعت2:01---22 مرداد 1392


...خداروشکر



...نه آرزوی کسی اَم



!! !...نه آویزونِ کَســــــــــــــــی





...آدمیست دیگر



...یک روز حوصله ی هیچ چیز را ندارد



...دوست دارد بردارد خودش را بریزد دور





... بیکـار نشینیـد , بیایـد بـا احسـاسـات هـم بـازی کنیــد



...شـمـا هـا کـه عـادت داریـد






پاسخ:مرسی عزیزم.خیلی قشنگ بود.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: